-Mident tudok, atyám. Halálra akart ítélni egy ártatlan asszonyt, aki nem tudja megvéldeni magát. Átkozott legyen, atyám, és átkozott legyen a föld is, és össze lakója.
- Átkozott legyek - helyeselt a pap. - Több mint húsz évig próbáltam megáldani ezt a földet, de senki nem hallgatta meg a szavamat. Húsz évig próbáltam belopni a jót az emberek szívébe, míg végre megértettem, hogy Isten arra teremtett, hogy a bal keze legyek, és megmutassam nekik mindazt a rosszat, amire képesek. Talán ettől majd észbe kapnak, és megtérnek.

 

Címkék: coelho paulo

A bejegyzés trackback címe:

https://jomondatok.blog.hu/api/trackback/id/tr17917244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr. pharmacist1 2009.02.02. 18:36:22

Szamárfül, nem mondja, hogy Coelho-t olvas?
(fúúú)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.02. 22:41:31

üdv!
bavallom... többet is. De ez még tetszett is. A többi..? Brr.

mr. pharmacist1 2009.02.03. 15:19:23

Magam egyet olvastam el, Veronika meg akar halni, asszem ez a címe.

Katasztrófa. Valahogy így képzelem el Danielle Steel-t.

(szerintem Coelho az utóbbi évek legnagyobb irodalmi lufija)
süti beállítások módosítása