Nők

 2009.07.19. 16:50

A legrosszabb, ami egy íróval történhet, ha ismer egy másik írót. Annál rosszabb már csak  az, ha több írót ismer. Mert úgy olyanok, mint a legyek ugyanazon a szarkupacon.

(18.fej.)

Gondoljanak csak bele: 80 évesen megdugni egy 18 éves lányt. Ha valahogyan át lehetett verni a halált, hát akkor így.

(-//-)

A jóságra néha a pokol kellős közepén bukkan rá az ember.

(22.)

Egy nap majd szerepelni fog valamelyik könyvemben. Egy kultúr-kurva, akit megdugtam.

(23.)

..megbotránkoztam azon, hogy tág volt a puncija. Nagyon tág. ...Ez kész tragédia volt. Egy nő létező legnagyobb bűne.

(27.)

Én is szerettem dugni, de nem az volt a vallásom.

(30.)

Ráhánytam az egyik sírra.

(62.)

Gyertek, szívjátok ki a szöszt a köldökömből!

(68.)

Ha választanom kéne az ivás és a baszás között, asszem a baszásról szoknék le.

(80.)

...az én koromban az öngyilkosság már nem megoldás: alig van mit megölni.

(94.)

...az ember évi háromszáz másnaposságtól igencsak paranoiás lesz.

(104.)

(evocatio blog)

Címkék: bukowski charles

A bejegyzés trackback címe:

https://jomondatok.blog.hu/api/trackback/id/tr191254906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása